Діяльність школи як школи сприяння здоров'ю
Одним з головних завдань розвитку гуманітарної школи є забезпечення та зміцнення здоров'я дітей. Реалізація цього завдання нашим колективом ґрунтується на розумінні здоров'я людини - фізичне, психологічне, соціальне благополуччя, а не проста відсутність хвороб, фізичних дефектів.
Добре здоров'я, відчуття повноти, невичерпності фізичних сил — найважливіше джерело життєрадісного світосприймання, оптимізму, готовності переборювати будь-які труднощі. О. Сухомлинський
Здоров'я і знання — нерозривні складові життя людини. Ми чудово розуміємо, що перевтомлена дитина з низьким рівнем фізичних можливостей, незадовільним станом здоров'я не зможе повноцінно засвоювати знання. А знання без здоров'я нікому не потрібні. Ми переконані, що навчити дитину берегти здоров'я більш важливо й економічно вигідно, ніж лікувати хворих.
Тому, вирішуючи ці проблеми, ми намагаємось створити систему безперервного валеологічного навчання. В практиці ми застосовуємо різноманітні оздоровчі технології та немедикаментозні засоби поліпшення здоров'я.
Школа знаходиться в 4 зоні радіоактивного забруднення. І в кінці 90-х років, коли вперше проаналізували стан захворюваності, виявилося що 88% дітей були хворими, мали проблеми фізичного, психологічного розвитку і, разом з тим, не високий рівень усвідомлення учнями необхідності вести здоровий спосіб життя. І саме тоді виникла ідея створити в нашій школі - школу сприяння здоров'ю. В 2000 році була прийнята шкільна програма „Мистецтво бути здоровим", до розробки якої, крім вчителів, залучили і медичних працівників. Метою цієї програми є створення умов для збереження і зміцнення фізичного, психологічного, духовно-соціального здоров'я вихованців. |