З метою підвищення рівня екологічної культури та формування у школярів та учнівської молоді небайдужого ставлення до довкілля, привернення уваги громадськості до проблем відходів, розвитку творчих здібностей дітей та учнівської молоді учнівським самоврядуванням Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів було запропоновано підготувати виставку-акцію «Друге життя відходів». Для цього на виставку-акцію можна було представляти роботи, виконані з різних видів промислових та побутових відходів, яким учні завдяки своєї майстерності та фантазії зможуть надати друге життя.
6 жовтня 2017 року відбулася така виставка - акція виробів з підручних матеріалів «Друге життя відходів». В ній взяли участь учні 2-11 класів, деякі роботи були сімейними. На виставку були представлені різноманітні вироби з природного і підручного матеріалу, зокрема: плетіння з ниток, модульне орігамі, вироби з гудзиків, пластмаси, б/к лампочок, ватних паличок, пластикових пляшок, навіть скульптура з мила, багато виробів з одноразового посуду, пінопласту, сірників, вати, тканини, дисків.
Активну участь у виставці взяли учні початкової ланки, адже вони усвідомлюють екологічні проблеми довкілля з молодшої школи. Тому з задоволенням приєдналися до запланованих заходів. Надзвичайно цікавими були вироби учнів 2 класу Ілічук М., Масюк П., учнів 4 класу – Моренко Софії, Скожепи Владислава, Кутвіцької Анни, Хоменка Назара. Також вразили своєю майстерністю та талантом учні 3А та 3Б класів, які підготували такі вироби: «Квіти" Литвиненко А., «Ваза» Лохно Анастасії.
Дуже гарну незвичайну мітлу зі штучного матеріалу підготувала Кутвіцька А, учениця 5 класу, Також багато цікавих робіт підготувала учениця 6 класу Козік Яна. За результатами конкурсу, серед учнів початкової ланки, І місце посіли: 1, 2, 3А, 3Б та 4 класи.Серед учнів середньої ланки: І місце посіли учні 6 класу, ІІ місце – 5, 8 класи, , ІІІ місце – 7 клас. Серед учнів старшої ланки : , І місце – 9 клас, , ІІІ місце одержали учні 10 та 11 класів. Та найголовніший результат, який тішить вчителів, те, що учні школи навчилися працювати у команді над реалізацією цікавого екологічного проекту. Педагогам же вдалося переконати дітей у тому, що у природі немає нічого зайвого, все – початок чогось нового. Така природоохоронна робота, яку проводять учні, саме є складовою тих змін, які мають відбуватися у нашому суспільстві. Від кожного з нас залежить, яким буде це суспільство, чи ми можемо змінити себе так, щоб майбутньому поколінню було можливо жити в гарній країні. |