З 30 травня по 7 червня в Стеблівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів діяв мовний табір «Веселка» для учнів 5-6 класів. Створення літнього табору з іноземних мов мало на меті забезпечення якісного навчання дітей англійській мові. Табір покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання з англійської мови, отриманих протягом навчального року. У таборі діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо).
Літній мовний табір проводився під час канікул, коли школярі потребують відпочинку. Саме тому основна мета мовного табору була зацікавити учнів англійською мовою та сприяти самостійній підготовці вдома.
Керівник табору вчитель англійської мови школи Ірина Олександрівна Бутенко спланувала його роботу та цілий тиждень організовувала учнів. Основні цілі, які вчитель ставила, організовуючи мовний табір, - створення умов для здобуття дітьми необхідних мовних навичок; сприяння формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.
Основне правило табору – максимум спілкування англійською мовою. Учні прийняли присягу та затвердили девіз: «Про лінь забудь, зі спортом подружись, життя щомиті цінувати вчись». Щодня учні проводили фізкультзарядку, мовну розминку, комунікативну діяльність (спілкування, ігри), релаксації, робота над проектом, підсумки дня.
Так, в понеділок 30 травня в таборі був «День знайомств». Діти ознайомились з режимом роботи мовного табору. Учні представляли себе, повторили англійський алфавіт, вчилися складали словосполучення та речення, малювали плакат, гралися картками, повторювали назви диких і свійських тварин.
У вівторок, 31 травня в таборі проходив «День спорту». Учні спілкувалися по темі «Види спорту», пригадували загадки, прислів’я про спорт. Було проведено змагання, ігри з м’ячем. Діти відвідали майданчик зі спортивними тренажерами, називали види спорту англійською мовою, навчилися розповідати на англійській мові про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються вони. З великим задоволенням учні грали в рухливі ігри на шкільному спортивному майданчику під час яких повторили, як вимовляються рухи на англійській.
1 червня, в День захисту дітей в мовному таборі «Веселка» проходив «День дружби», під час якого учні складали розповіді про своїх друзів, описували риси їх характеру, повторили лексику по темі «Зовнішність людини», готували проект «Я малюю друга». З задоволенням відвідали концерт, що відбувався в Будинку культури.
В четвер, 2 червня, в таборі проходив «День дозвілля», під час якого учасники табору переглядали мультфільми, подивилися відео про дендропарк «Софіївка», слухали і вчили дитячі пісні англійською мовою, декламували вірші.
В п’ятницю, 3 червня, учні проводили «День довкілля», під час якого вони повторили правила поведінки в громадських місцях, здійснили екскурсію до р. Рось, полюбувалися чудовими краєвидами, зробили безліч фотографій та працювали над проектом «Природа і фантазія». Також з учнями була проведена бесіда про бережливе ставлення до навколишнього середовища.
У понеділок, 6 червня, в таборі відбувся «День театру», під час якого учні інсценізували п’єсу «Маша йде до школи». Учні самостійно виготовили елементи костюмів та декорації, підготували пісню та декламували вірші.
Закриття мовного табору відбулося в вівторок, 7 червня. На цей день учні підготували солодкий стіл, гралися в веселі ігри та закінчили роботу над проектом «Чому я вивчаю англійську мову?». Учні з’єднали всі зроблені фотографії з написами слів на англійській мові, кожен учень розповів, чому йому було цікаво працювати над проектом, що корисного він отримав від цього проекту, що найбільше запам’яталось під час роботи над проектом. Діти поділились думками та планами щодо нових проектів та видів діяльності, які б вони бажали мати наступного разу, адже вони отримали сильну мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови. Вчитель відзначає, що всі учні були активними, творчими, ініціативними. Особливо відзначилися Саша Коркішко, Каріна Вдовченко (5 кл.), Саша Менщикова, Юля Войцих, Влад Макаревич, Ілона Макаревич, Даша Савченко, Віка Мисан (учні 6 класу).
Результативність діяльності дитячого мовного табору ми бачимо в тому, що поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителя і дітей. Вся виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи у команді та групах. Діти з користю провели свій вільний час та вдосконалили знання з англійської мови. Участь у мовному таборі допомогла дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою, непомітно долати мовний бар’єр, удосконалювати розмовну мову, поєднувати навчання з захоплюючим відпочинком. При цьому знання дитини не оцінювалися як у школі і діти сприймали навчання як гру. Учням дуже сподобалися такі заняття, вони залюбки їх відвідували та з нетерпінням чекають на щось нове і цікаве.
Від імені адміністрації щколи висловлюю слова щирої вдячності вчителю англійської мови Ірині Олександрівні Бутенко за високу відповідальність, захопленість справою, любов до своєї професії. Бажаю подальших творчих здобутків і надбань!
|