Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 25.12.2024, 18:27

Стеблівський ліцей - опорний заклад загальної середньої освіти імені І.С Нечуя - Левицького Стеблівської селищної ради Черкаської області

Меню сайту
Повідомлення
Корисні посилання
Педпреса
Форма входу
Головна » 2016 » Вересень » 13 » Проект МОН «Нова школа» - простір освітніх можливостей
Проект МОН «Нова школа» - простір освітніх можливостей
22:43

Проект МОН «Нова школа» - простір освітніх можливостей

   Концепція Нової української школи простою мовою пояснює ідеологію змін, що закладені в проекті базового закону «Про освіту», який знаходиться у Верховній Раді України та очікує на повторне перше слухання. Мета цього документу – зацікавити ідеєю реформування освіти та долучити до широкого суспільного діалогу батьків, вчителів, організації, місцеві органи влади.
   Затверджена концепція Нової української школи, підтримана усіма зацікавленими сторонами, потрібна для того, щоб сформувати чітке уявлення про мету шкільної реформи, її кінцевий результат та сформувати програму дій. Так, презентована концепція містить в собі як чіткі програмні моменти (наприклад, перехід до 12-річної шкільної освіти, структурний поділ школи-12-річки на 3 рівні), так і ціннісні, філософські поняття – орієнтацію виховного процесу в школі на загальнолюдські цінності, до яких відносяться: гідність, чесність, справедливість, повага до життя, повага до себе та інших людей, повага до прав людини, свобода, демократія, культурне розмаїття, патріотизм, повага до рідної мови, турбота про довкілля, солідарність, відповідальність.    
  Відповідно до презентованої концепції формулу Нової української школи складатимуть 8 базових компонентів:
1.    Новий зміст освіти, заснований на формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
2.    Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
3.    Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
4.    Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
5.    Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
6.    Нова структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
7.    Децентралізація та ефективне управління, які нададуть школі реальну автономію.
8.    Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечить рівний доступ усіх дітей до якісної освіти, незалежно від їх місця проживання, матеріального стану родини тощо.

 

Категорія: Загальні | Переглядів: 1713 | Додав: leo | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz