З метою підвищення рівня екологічної культури та формування у школярів та учнівської молоді небайдужого ставлення до довкілля, привернення уваги громадськості до проблем відходів, розвитку творчих здібностей дітей та учнівської молоді учнівським самоврядуванням Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів було запропоновано підготувати виставку-акцію «Друге життя відходів». Для цього на виставку-акцію можна було представляти роботи, виконані з різних видів промислових та побутових відходів, яким учні завдяки своєї майстерності та фантазії зможуть надати друге життя.
6 жовтня 2016 року відбулася така виставка - акція виробів з підручних матеріалів «Друге життя відходів». В ній взяли участь учні 2-11 класів, деякі роботи були сімейними. На виставку були представлені різноманітні вироби з природного і підручного матеріалу, зокрема: плетіння з ниток, модульне орігамі, вироби з гудзиків, пластмаси, б/к лампочок, ватних паличок, пластикових пляшок, навіть скульптура з мила, багато виробів з одноразового посуду, пінопласту, сірників, вати, тканини.
Активну участь у виставці взяли учні початкової ланки, адже вони усвідомлюють екологічні проблеми довкілля з молодшої школи. Тому з задоволенням приєдналися до запланованих заходів. Надзвичайно цікавими були вироби учнів 3 класу Сердюк Вікторії, Волчкової Ангеліни, Чуприни Марини, Лагодзінської Міри, учнів 4 класу – Моренко Софії, Скожепи Владислава, Кутвіцької Анни, Хоменка Назара. Також вразили своєю майстерністю та талантом учні 2А класу, які підготували такі вироби: «Будиночок сови» Степаненко Ані, «Ваза з квітами» Войцих Насті, «Лебедине озеро» Лохно Анастасії.
Дуже гарне незвичайне панно зі штучного матеріалу підготувала Твердохліб Анастасія, учениця 6 класу, незвичайні яскраві іграшки з лампочок Менщикової Олександри та Мисан Вікторії прикрасили стіл з виробами учнів 7 класу. Також багато цікавих робіт підготувала учениця 5 класу Козік Яна, не можна не відзначити «Рожеве порося» з пластикових пляшок та грибочки, які підготували учні 5 класу.
За результатами конкурсу І місце посіли: 2 А, 5, 7 та 10 класи, ІІ місце – 3, 4, 6, 8 класи, ІІІ місце розділили між собою учні 2Б, 9 та 11 класів. Та найголовніший результат, який тішить вчителів, те, що учні школи навчилися працювати у команді над реалізацією цікавого екологічного проекту. Педагогам же вдалося переконати дітей у тому, що у природі немає нічого зайвого, все – початок чогось нового. Така природоохоронна робота, яку проводять учні, саме є складовою тих змін, які мають відбуватися у нашому суспільстві. Від кожного з нас залежить, яким буде це суспільство, чи ми можемо змінити себе так, щоб майбутньому поколінню було можливо жити в гарній країні.
|